_selen_ 35.haftadayim nstde sanci çıkıyor erken doğum olacak dedi doktor , ciger geliştirici igne ve serum takti. Bu serum iğne ne kadar daha sancıyı bastırır ? Bu durumu yaşayanlar oldu mu?
Hacermami 35 haftalıkken benimde oldu aynısı erken dedi doktorum ilaç almaya başladım 3 gün kaldım hastanede ve sancımı kestiler 39 haftadayım sancılarım var🙈