Uzun zamandır çocuk istiyoruz . Yumurtlama günleri de yaptık 2 Kasım’da adetim bitti ve 16 Kasım’da kahve rengi kanamam geldi pedi dolduruyor. Çok az akıntı gibi geliyor . 26 Kasım’da adet olmam gerekiyordu olmadım günüm iki gün geçti hala akinti devam ediyor acaba hamile olabilir miyim yaşayan var mı içinizde