Fatmadan Kızlar iyi geceler ben daha önce iki kez düşük yaptım. Çok zor şeyler yaşadım o yüzden çocuk konusuna ara verdim bir yıldır. Son 2-3 aydır korunmuyorduk ama düzenli ilişki de yoktu. Bu ay adetim gecikince önemsemedim çünkü geçen ay 10 gün gecikmesine rağmen adet olmuştum. Neyse 23 kasım da adet olmam gerekiyordu olmadım. Şu fiyatı uygun olan kaset testlerden vardı evde ondan yaptım 2 gün önce 2 kere negatif çıktı. Bugün de gidip erken sonuç veren testlerden aldım 2 dakika içersinde silik çizgi çıktı. Ama şu an iyice netleşti beklediği için mi böyle oldu acaba diye bir de kaset testlerden yaptım o da silik çizgi çıktı 😳 ben hamile miyim şimdi yoksa testler mi bozuk 
sdkshn Fatmadan Tebrik ederim canım ❤️❤️❤️ İnşaallah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın bebişini 🫶
guzelanne01_ Fatmadan hamilesin canım benimde aynı🙈 https://mutluresim.com/images/2022/11/29/Y7mVl.jpg](https://)
ada00 hamilesin 💜 benim de aynı 23 kasımda adet olmam gerekiyodu bugun test yaptım aynı böyle silik çizgi cıktı🥰
oznur2410 Benimde 7 gün gecikti en son 2 gün önce negatifti testim tekrarlicam inşallah bende hamileyimdir 😢🤲
91mer Fatmadan hamilesiniz tabikşde sağlıkla hayırlıca gelsin bebeğiniz Düşükler sonrası tıbbı genetiğe yönlendirildiniz mi
Fatmadan Kızlar kan verdi 101 çıktı betam zaten ilişki tarihini biliyorum 4 hafta önceydi geç döllenme mi oluyor yükselir mi sizce 🙄 yarın doktora randevu aldım beni bekliyor