eliifblt Merhabalar , 24+3 haftadayız bugün tişörtümün ıslandığını fark ettim sonrasında da ıslaklık oldu gün boyu sol göğüsümden sıvı geliyor normal mi sizce yaşayan var mı
Tkaraa1 eliifblt evet normal bende 23 haftalık hamileyim benden de geliyor az az. Doktorum göğüslerimi süt geliyor diye sıkmamam gerektiğini söyledi erken doğum oluyormuş. Hic dokunma gelsin normal yani. Sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🥰
Aselsmoms eliifblt Normal canım ama elleme uyarma göğüslerini erken doğum riski oluyor çok rahatsız ederse göğüs pedi kullan
sdkshn Evet canım normal ama göğüslerine çok fazla dokunma süt geldiği için rahim kasılıyor erken doğum riski oluyor