Merhabalar kızlar bu sabah zorunlu spinal sezeryen ile doğum yaptım 3+6 gelen mucizeme🤍 biliyor musunuz hayal ettiğinden bilenguzel Allah herkese bu duyguyu yaşatsın burda okuyordum acaba böylemi olucak doğum hikayem diyip hayal kuruyordum ama herkesin farklıdır tabiki yaşadığı tecrübe. Öncelikle ben asla tahmin etmezdim böyle kolay geçeceğine gerçekten çok kolaydı iğneyi yaptı uyustum çekişmeleri hissettim baskı hissettim hafif de yanma oldu ameliyat. Boyunca ama asistan bir kız vardı Allahta ondan razı olsun çok çok yardımcı oldu bana elimi bir an bile bırakmadı💕 bebek 15dk çıktı benimde toplam 45 dk sürdü ağrım sonrasında tabiki oldu ama olcek kadar değilim daha şuanda yeniyim zamanla neler olur bilmiyorum gerçi.. şuanda da ağrım var her kalkışım beni zorluyor ama bebisin kokusunu hissetmek onun benim olduğunu düşünmek değişik bir mucize.. sormak istediğiniz birsehler varsa yanitlarim