Fidase İstanbul avrupa yakası doktor- hastane önerisi olann var mı? 20 haftalığım hala sabit bi doktorum yok
Mervecimmmm Birazxhayaici Evet ben Emine hanıma gidiyorum çok iyi ilgili, bilgili, tatlı dilli, güler yüzlü bir doktor Instagram hesabına da bakabilirsiniz.
ipekmom_ Birazxhayaici bende emine zeynep hanıma gidiyorum dünya tatlısı bir kadın çok memnunum tavsiye ederim Sgk lı muaye ücreti 440tl en son gittiğimde 3hafta önce gittim