91mer bana öyle bişey de demedi ben özellik iki gün sonra falan tekrar kan versem dedim gerek yok dedi bana hamile değilsiniz dedi ve gönderdi kendisi de şey dedi 30 un üstü hamilelikte şüphesi aslında dedi bende.hamile miyim o zaman net bişey soyleyin dedim o da degisliniz çıkabilirsiniz dedi bu yani