Ferahkabay Merhabalar arkadaşlar acil cvp 15 haftalığım bitmek üzere ve ben çok şiştim ne yapmam gerek bilgi lütfen turşu çok yiyorum canım çok çekiyor ama deseniz çok fazla tüketiyor muyum hayır lütfen bilgi
KKTCHatiralari Ferahkabay ödemin bas dostudur turşu ödem yapar hem tuzlu hem asitli vs bırakmanız gerekir bol su ve yürüyüş
Bbhr0_ Ferahkabay bence yeme ilerlki haftalae tansiyon sıkıntın olabilir benim oldu bak erken doğuma alınıyorum önüne son zamanlar hiç geçemedim
mzyynkbra Canım tek çare az az ve sık sık yemek daha önce mide probleminiz varsa gastrit gibi bunlarda çok şişkinliğe neden olabiliyor 😌