Esraakdr aynı haftalara yakın 20 li haftalarda yaşadım yürüyemeyecek kadar kötüydü bıçak gibi saplanıyordu ne idrara çıkabiliyorum ne yürütüyor enfeksiyonda olabilir dendi idrarım temiz cıktı doktorumda birşey olmadıgını bebek büyüyor kasık agrıları sık olur normal demişti oyle bikaç hafta sürüp geçmişti cok sükür inşallah oyle birşeydir tabi yine görünmekte fayda var ama ilerledikce kasıkta agrılar cogalıyor ve alıstım sayılır içiniz rahat olsun ☺️