AyseSydm Kızlar Merhabalar. 30 haftalık hamileyim bu süreçte hep yanımızda olan doktorumuz Fatma Bilgehan hastaneden ayrılmış kendisine ulaşamıyorum ve hastane herhangi bir bilgi vermiyor. Sizler medipolde hangi doktora gidiyorsunuz
Sumeyye02 AyseSydm hm anladım Bağcılar olsa idi arkadaşım vardı sizin için sorardım doktor nereye gitti diye
Mervecimmmm AyseSydm muayene 410₺ ödemiştim en son 1 ay oldu doğum ücretini konuşmadık henüz bilmiyorum
Rubycikolatam AyseSydm tuğba hanimda ayrılmış ben zübeyde hanima gittim ama pek memnun kalmadım muayene ücreti de en düşük 250 idi 300 olmuş