Merhabalar🤗 27 haftalık gebeyim ve 13 kilo aldım. Hastanenin gebe okulundaki ebe, normal doğum için 15 kiloyu geçmemen gerekiyor dedi. Böyle bir şey duydunuz mu? Aşırı şiş bir halim yok, bebeğin kilosu şu an için normal böyle bir şey mümkün mü? (60 ile hamile kaldım şu an 73 kiloyum)