Kızlar sağ tarafımda kasıktamı desem boşuktamı desem bir ağrı sızı bastırınca da açıyor apandis şüphesiyle eğitim araştırmaya gittim kan idrar ve ultrason sonuçları temiz çıktı ama takip et acıyı dediler sizce başka neden olabilir bu Ağrı bastırınca acı ??