Kleops Ben genel anestezi ile sezaryen oldum o yüzden spinalden dolayı bel ağrısı vs yaşamadım fakat onun için etkili olduğunu duyduğum bol kahve ve bitter çikolata var. Ameliyat ağrısı için de bol bol yürümek.. beni 6 saat sonra kaldırdılar koridorda 10 tur attım yavaş yavaş tabiki başlarsa dik yürüyemiyosun zaten o normal. 1 hafta boyuncada dik yürüyemedim ama yürüdükçe açıldım eğilip kalkarken destek aldım biryere tutunarak o şekilde rahat ettim. Veee kesinlikle psikoloji çok önemli kendimi hiç hasta moduna ameliyat moduna sokmadım hep enerjimi yüksek tuttum “ben güzel bir sonuç için ameliyat geçirdim” düşüncesini kafama yerleştirdim ve belkide bu yüzden rahat geçirdim.