NurrrH Ben hayatımda hiç kimsenin yolunu bu kadar gözlemedim. 2. Bebeğim erkek çocuğu ama resmen nazlı çıktı.
Tarikipek NurrrH ilki kızdı heralde. Ne zaman gelmişti. Ben de beklemedeyim. Kızım 38+4 de su ile gelmişti aynı gün suni sancıyla. Şimdi erkek 39+1 olduk bekliyoruz 😕