36+3 olduk ama hala kızımın ismine karar veremedik
gzemalis Güneş veya Nil bence. 🤭❤️
Ben Asya Umay koyucam nasip olursa 💖
Ben Nil sare nasipse🥰
Kızımız olsaydı Nil olacaktı ismi. Oğlumuz olacak 😇
Kızım olsaydi doğa koyucaktik