Mericylmz Kızlar 6 haftalık hamileyim günde 1 lt içebiliyorum normal zamanda da hiç içemezdim şimdi zorlaya zorlaya 1 lt içiyorum bunun bi çözümü varmıdır
sirikocum12 Mericylmz meyve suyu sık onu iç canım suylada takvıye yap. Günde 4 L içmen lazım yavas yavas alıştır kendine
Aaaysee Mericylmz bende öyleydim hâla da pek içmem ama bir sıkıntı da yok şükür,çok kafanıza takıyorsanız havuçta çok iyiymis su açısından yani kendisini de direkt yiyebilir yada suyunu da içebilirsiniz
sliya30 Mericylmz ayy çözümü yok ilaç bile nafile yediğimi içtiğimi afedersin çıkardım durdum 6.haftadan 15.haftaya kadar 15den sobra mutlu mesut yaşarken sonlara doğru yine mide bulantım başladı su içmeye bayılan ben şimdi çok içmem gerekirken içemiyorum nadir içiyorum
mom1baby 4L ne ya abartmayın tuvalette mi yaşayalım😂 1 litreyi zorlaya zorlaya 1.5 yap ilk etapta yudum yudum iç sürekli, hatta suluk şişe tarzı bir şeyden de içebilirsin belki motive eder sonra 2ye çıkarsın yavaş yavaş ben de 1.5 içmeye gayret ediyorum en az 2 litre içmek lazım
Lavantakokusu64 Mericylmz ilk 3 ay zaten bebek kandan beslendiği için yiyip içmede zorlamayın kendinizi, içebilirseniz icibildiginiz kadar suyu icin tabikide. Ben ilk hamileligim o kadar zor geçmişti ki suyun tadını bile unutmuştum bir yudum bile icemiyordum ağzımı yıkardim dudaklarımı islatirdim sonra çok şükür düzeldi.
Elifengin Ben belki ayda 1 litre içen biriydim, su aklıma bile gelmez, 19+1 im, gecen ay enfeksiyon çıktı doktorum su içmezden kasık ağrıların olur, ne yapıp et iç dedi en az 2,5 litre. Yudum yudum zorluyorum kendimi ama wcden de çıkmıyorum 🤨☺️