mom1baby 16+4teyim. Bulantılarım çok şükür 14. Haftamda geçti ama bir kere prilamı bırakmayı denedim geçince geberiyordum kusmaktan vücudum mu alıştı ne oldu bilmiyorum. Doktorum da ihtiyaç duymuyorsan bırak diyor ama çok korkuyorum yine kusucam bulantım olacak diye. Sizde durumlar ne kızlar? Gece yatmadan 2 alıyorum en azından onu 1e mi indirsem yoksa doğurana kadar kullansam mı ya ne olur ki
nilsmomy mom1baby 36 da ancak bırakabildim daha önceleri denedim ama yok yine çok kustum en son 36 da bıraktım bulantım olmadı şükürler olsun
Hulya2841 mom1baby valla ben 16dan snra bıraktım tabi arada kusmam oldu ama içmedim zaten 20den snra tamamen bitti bulantı kusmam , hiç bitmicek sanıyodum valla cok kötüydüü
Cansudkmnak Benimde ilk aylarım çok yoğun bulantılı geçmişti, günde 4 tane kullandığım oluyordu bazen, prilamı azaltarak bırakabilirsiniz, gece iki taneden bire gibi, sonra zaten bulantılarda kesildiği için ihtiyaç duymayacaksınız😊
mom1baby Cansudkmnak aslında şu an kesildi bir kere kullanmayayım artık dedim ama 2 gün kendime gelemedim, prilamı içtiğim an bile kusuyordum o yüzden korkuyorum 😔
mom1baby Hulya2841 benim de çok kötüydü ya hayatımın en berbat dönemiydi hiçbi şey yiyemiyordum sadece kusuyordum o günlere geri dönmekten korkuyorum bırakamıyorum hapı
Esrakrhn mom1baby ben 7 buçuk aylıkken bırakabildim kusma ve bulantılar yemek yemeni önlüyorsa yaşam kaliteni düşürüyorsa dr sonuna kadar da içebilirsin demişti bana zaten son aylara doğru o kadar da yoğun olmuyor bulantı bırakırsın bence ilaç içiyorum diye endişelenme biraz da olsa fayda ediyorsa içmeye değer
mom1baby Esrakrhn endişelenmek değil de yine de içmemeyi tercih ederim tabi çünkü bulantılarım bitti işte korkumdan bırakmıyorum sadece
Sedamete mom1baby 29+5 im daha dün denedim maalesef hala bulantılarım ve kusmam devam ediyor arada deniyorum ama faydasız
nursmeric Benim de bulantılarım çok yoğundu hatta kusamadığım için hiç rahatlayamadım bir an olsun bitmiyordu bulantım. 15. haftamda doktora gittim prilam kullanıyorum bitmek üzere yazar mısınız dedim artık çok büyümüş bebiş kafanda bitir bulantıyı dedi yazmadı 😅 1 hafta çok zorlandım çalışıyorum bir de hiç iyi değildim ama dediği gibi mi oldu kafamda mı bitti bilmiyorum 16. haftayla birlikte hiç aramadım bulantı falan gitti biraz ilacın etkisinden de kurtulmak için birkaç gün katlanmak gerekiyor sanırım
mom1baby nursmeric bir kere denedim bırakmayı 1 günde 10 kere kustum serumla zor toparladık😂 insan korkuyor öyle bir gün yaşamamak için ya ama bağımlı gibi olmakta iyi değil
MelisBerdo mom1baby aynı soruyu ben de soruyorum kendime. 14. Haftadayım bulantılarım geçti ama alamadığım gün kesinlikle kusma olmasa da ani öğürmeler olabiliyor 😔 1 gün alıp 1 gün aşmamayı deniyorum bağımlı gibi kullanmaktan çok sıkıldım ama almadığıma avğcudun dğeşşşkliği hissediyor