Lavinia1924 Kızlar 6+2 hamileyim kanal tedavisi yapılan bi disim var yarım kaldı geçici dolgu kapatılmıştı oda dustu pamuk kapattım hava almasın diye ama çok agriyor buna bi müdahale yapılır mı
Durdudiler Lavinia1924 ilk ve son trimesterde yapılmıyor herhangi bir müdahale diye biliyorum. Sadece 2. Trimesterde yapılıyor geçmiş olsn
Selim_Alparslan Lavinia1924 yapmazlar bence çünkü daha yeni oluşmaya başlayan bir et parçacı o , ikinci trimisterda yaptırabilirsin 12. Haftadan sonra yani . Ben 15. Haftamda dişimi çektim rahatlıkla doktorum onay verdi . Bence doktoruna sor bir istersen .
Gamze612 Lavinia1924 doktoruna sormadan birsry yapma canim. Ben dolgu yaptirdim ama 2. Trimesterdeydim doltorum izin vermisti
Lavinia1924 Serraaa sağol canım tedirginim ama ya her yerde ilk 3 ay mudahale edilmez yazıyo kafam karıştı o boşlukta sinirler var alınmayan sanırım onlarla alakalı bisey var
Serraaa Lavinia1924 yok cabm yaa benm arkadasım dolgusu dustu dolgusunu yaptırdı herseyden huylandırıyolar onceden ne yapıodu bu kadınlar🤦♀️
Lavinia1924 Serraaa öyle canım doğru diyosun devam ederse surekli böyle gideyim ama ignesiz yaparlar muhtemelen
Gambi Lavinia1924 geçmiş olsun bi an önce gidip gerekeni yaptırın bence bende sormuştum doktoruma ilk hamile kaldığımda kanal tedavisi bile yaptırabilirsin hiç birşey olmaz demişti.. siz de bi sorun kendi dr unuza tabi.. acil şifalar..
Neroizm Lavinia1924 ilk 3 ay onerilmiyor dayanabilirseniz 14. Haftanizi bekleyin ikinci 3 ayda butun mudahaleler yapilabiliyor.
Edanurusta Lavinia1924 Zaten canım doktorundan izin almadan diş doktoru da bir şey yapmıyor . İlk önce diş doktoruna git canım ne yapılacağını öğren sonra kendi doktoruna gidip sorarsın
Lavinia1924 Hepinize çok tesekkur ederim arkadaşlar en iyisi doktorumq sorup öyle gerekeni yapmak sanırım bi 1.5 ay kadar daha dayanmam gerekck