Allahim başımın belası hastaneye yattim düşürdük değeri hastaneden ciktim 10 gün içinde yukselmis yine ve sebebi yok dolu tahlil yapıldı şuan bir sebep bulamıyor kaç doktor ilaçlar da etki etmiyor idrarım temiz hiç enfeksiyon yok kültür testleri temiz ne yapmam lazım nasıl gecirdiniz