Umutlu ve heyecanlıyım 1 yıldır bebek isteğiyle yanıp tutuşuyorum. İlk karar verdiğimde doktora gidip tüm testlerimi yaptırdım ve her şey normaldi. (PCOS hariç) Tabi devlet hastanesiydi ve resmen başından savdı. 1 ay önce özele gitmeye karar verdim ve mesleğine çok güvendiğim bir doktor buldum. Gynopol ve günde 1 kere 5 gün klomen verdi. Çoğu yerde okuduğuma göre klomenin ilk ayında erken adet görülürmüş benim adetime 3 gün var ve tık yok. 1 hafta önce ve dün akşam inanılmaz adet sancısı çekmeme rağmen olmadım. Test yapmaya korkuyorum. Sizce napmalıyım?
Çok uzun yazdım şimdiden kusura bakmayın…