Yesraan Evin işlerini filan tutunca ayakta olunca filan sonra oturuyorum belimmm acayip derecede ağrıyor ve aciyor. Bebişimizde erkek acaba bel acısı erkek bebektenmi kaynaklanıyor.
Eldgrn Yesraan belirli bir haftadan sonra oluyor illaki bende de başladı o haftalar 27+6 olucaz daha da fena oldu is yap 5 dk mola ver öyle gidiyor gün içi 🤣🤣 kızçem oluyor benim de cinsiyetle alakalı değil bence
BBuseY Yesraan yok canım bizim bebişte erkek nerdeyse hiç durmuyorum evde 27 +4 benim ağrım olmuyor şükür 🤗.. acaba magnezyum eksikliği mi herkes onu diyor ama bilemedim
B-ebek Yesraan Cinsiyet ile ne alakası var acaba 🤣 kilo ile hareketsizlik ile ve vitamin ile alakalı bahsettiğiniz şey…
Ahuum BBuseY ilk haftalarda çok belim agrıdı bnmde 29 olcam ayaktayım evde falan hiç belim belim agrımıyor. Magnezyumdan bencede
Yesraan B-ebek kizz misal aşağıda duruyor ya bebek bele ağrı yapar mı diye dedim erkeklemi alakalı diye ben hiç oturmam hiç iş güç hep ayaktayım vitaminlerimide iciyrom
Melike_1616 Yesraan benimde aynı 23. Haftamdaym biraz iş yapsam bel ağrısından ölüyorum parol içiyorum ara sıra o.da pek iyi gelmiyo ama normal dedi doktor bebişte bir sorun yok
ilaydaaltann_ Yesraan 22 haftalık hamileyim 2 haftadir belim ağrıyo. Bebişim de kız. Bence tamamen hamilelikten.
Bernnnaaaa Yesraan ben hamileliğimi bel ağrısından öğrendim şuan 35 haftalık hiç azalmadı arttı hep bel ağrısı çektim sonuc kız bebek 🙂
Yesraan Bernnnaaaa doğru haklısın canım bazısı belinden çekiyor bende öyle acaba doğum sancimizdami belden gelecek diye korkuyomda .