Gizemmse Merhaba adetime 4gün kala test yaptım ve çok silik çıktı sonra adetime 1 gün kala tekrar yaptım ve daha koyu çıktı fakat akşamına WC de kahverengi lekelenme gördüm sizce hamile miyim ? Kimyasal mı ?
Kayaatilla B- hcg oranının artışına göre anlaşılır yada düşüş olursa kimyasal olur doktorunuz anlayabilir yarın kan verebilirsiniz 2 günde bir iki katına çıkarsa hamilesiniz demektir
Gizemmse Yarın ilk iş gitmek olucak ama korkuyorum yaa daha önce de düşük yaşamıştım inşallah yerleşmedir 🙏🏻🙏🏻 ![](