Enfeksiyon her zaman yanma yada kaşıntı yapmaz enfeksiyon dan hamile iken ve değilken de çok çekmiş biri olarak söylüyorum her defasında farklı olabiliyor. Benimde o şekilde ağrılarım olunca enfeksiyon çıktı tabi doğumu da olabilir ama zaten onu da anlarsınız bence doğum sancıları çok bariz sancılar oluyor çünkü