Egehatice çok yüksek bu değerlerle beklemeyin lütfen hamilelikte tansiyon iyi bir şey değil gebelik zehirlenmesi geçirebilirsiniz ben gebelik zehirlenmesi yüzünden acil sezaryen oldum gebelik tansiyonu sebebiyle de ilaç kullanıyordum size de tavsiyem tansiyonunuzu takip edin 14′ün üstüne çıktığı anda acile gidin