Nebahatt 38 haftalık hamileyim son aylarda ten rengimde koyulaşma var aslında beyaz tenliyim ama vücudumda gözle görülür renk değişimi oldu aynı durumu yaşayan var mı? Umarım doğumdan sonra düzelir 🤔
Yelkovan1 Nebahatt 30+3 koltuk altımda bikini bölgemde ve iç bacak kısmında koyulaşma vsr umarım açılır doğumdan sonra gördükçe ağlayasım geliyo
Der_0 Nebahatt valla bende esmerim ama zenci gibi geziyorum ortalarda bende baya koyulaştım Hormonsal bir şey doğumdan sonra geçecek inşallah
Ebrar_65 Nebahatt 38+6 haftalık canım benim bende de aynı şey var etrafımdaki herkes geçer diyor inşallah geçer
Yelkovan1 Nebahatt ay inşallah doktora sordum bazılarında geçici bazılarında kalıcı olabiliyomuş krem vs bişey kullanayımmı dedim hayır hiç biley kullanma dedi
immos Daha bugün sordum doktoruma hormonlardan dolayı kararma oluyormuş ve maalesef %20 si geçiyormuş çoğu kalıyor koyu rengin dedi 🤦🏻♀️
Crescent96 Benim ilk hamileliğimde olmuştu özellikle iç bacak ve kol altı doğumdan sonra geçti..Şimdi ki hamileliğimdede var umarım bu da geçer
zeynepaylaipek Nebahatt malesef bazı gebelerde oluyor bende tanık olmuştum benim göğüs çevrem acayip koyulasiyor ikisinde de öyle oldu
Nebahatt zeynepaylaipek aynı durumu yaşıyorum ilk gebelik olunca korkuyorum ama annem de geçici oldugunu söyledi hayırlısı artık 🤗