Aysegul0-0 Merhaba! Kızlar 8 ekim kürtaj oldum bebğin kalbi durdu (11 haftalıktı) 23 aralık adetimin son günüydü kanamalardan sonra yumurtlama günümdü hergünü degerlendirdik sizce gebelik olursa hangi tarihte belli olur ne zaman test yaptırmalıyım?
Sumeyye02 Aysegul0-0 Aysegul0-0 kürtaj sonrası doktorlar muhakak iki veya üç adet geçmesini istiyorlar sağlıklı bir gebelik için rahim anca toparlanıyor inşallah hayırlısı ile bir bebiş haberi alirsiniz
Emineo98 Aysegul0-0 Aysegul0-0 bende 18 ekim kürtaj oldum kürtaj sonrası adet gördüm adetim biteli 5 gün oldu şimdi denesekmi yoksa 2 ayın dolmasını beklesekmi bilemiyorum endişeliyim 🥹
Anonymousmom Aysegul0-0 Ben 3 Ay sonra gebe kaldım ama doktor beklemeniz gerek yok demişti kısıtlama yapmadı sizde değerlendirin bence . 2 gün sonra test yapın 1 hafta geçmiş olur
Cemre_nur Aysegul0-0 ben 6 haftalık düşük yaptım kürtaj oldum kanamam bitti bir ay sonra hamile kaldım şuan 30 haftaligim adetime iki gün kala testte çıktı
Aysegul0-0 Sumeyye02 tşk ederim allah razı olsun doktorum 1 bucuk ay sonra gebe kalabilirsin demişti hatta gebe kalmama şaşırmışdı rahim eğikliğim oldugu için doktor kontrolündeyim o yüzden günleri değerlendiriyorum
Aysegul0-0 Emineo98 rabbim en kısa zamanda kucağını doldurur inş 🤲🏻🌺 doktoruna danış bence herkesin rahim sağlığı aynı olmaya bilir 👍🏻🤲🏻🌺
Aysegul0-0 Anonymousmom evet değerlendiriyorm önceki gebeliğimin adetim bittikten iki hafta sonra öğrenmiştim acaba şimdi ne zaman test yapmalıyım yada nekadar gün beklemeliyim bilemedm🤦🏻♀️
Evimizinmutlulugu Bende kürtaj oldum 6 şubatta sonra kama geçince başladık 11 martta hamile kaldım bende
Aysegul0-0 Evimizinmutlulugu inş gebeliğiniz sağlıklı geçer sağsalim bebeğimizi kucagınıza alırsınız 🌺🤲🏻
Cemre_nur Aysegul0-0 kürtajdan sonra hamile kalmak çok kolaylaşıyor bilgin olsun bana çok diyen oldu fazla umursamamistim ama gerçekten öyleymiş
Aysegul0-0 Cemre_nur gerçekten mi formda herkes 3 ay sonra gebelik yapılmalı sağlıklı gebelik olması açısından gibi yazıları görünce çok korkmuştum ama şuan içimi rahatlattınız kendi örneğinizi göstererek rabbim sağsalim kuçağınıza almayı nasip etsin inş hiçbir kadının kucağını boş bırakmasn🤲🏻🤲🏻🌺🌺🌺
Cgdm34 Aysegul0-0 her doktorun dusuncesı farklı kımısıne bekle dıyor kımısıne 1 adet gecır sonra dusun dıyor ☺️bana 3 ay korun dedı benım dusugum bıraz kptuydu kanamadan acıle kendımı zor attım doktorum 3 au dedı ama ben 6 korundum 👍doktorun sende sorun gormedıyse yasak demedıyse dene bence canım Rabbım hakkında hayırlısını versin🙏🙏
Aysegul0-0 Cgdm34 amin cümlemizin inş rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın imş sizinde tez vakitte evladınız olur 🤲🏻🤲🏻🌺🌺
Cemre_nur Aysegul0-0 amin hiç kafana takma benim imkansız şekilde hamilelik oluştu öyle soyleyim kürtajdan sonra için temizlendiği için çok basit oluyor inşaallah en kısa zamanda güzel haber alırsın ☺️
Cgdm34 Aysegul0-0 37 haftalık kızcemı beklıyorumm kuzum cok sukur Rabbım aratmadı herkeze tattırsın bu duyguyu ınsallah🥰