Denizkizi0203 Kızlar aranızda suyu fazla olup şekeri çıkmamış olanlariniz ne gibi sorunlar yaşadınız benim karnım davul gibi ve sancılarım oluyor sürekli 29 hafta erken doğum riski yaşayan oldu mu ? Yada ne gibi problemler yaşadınız..?
Mslm Denizkizi0203 bana da öyle dediler ama hiç bir sıkıntı olmadı 39+4üm hiç doğum belirtim de yok hala son 3 günüm kaldı
Cemre_nur Denizkizi0203 ablamın böyleydi şeker de çıkmadı tam 40. haftada doğurdu hiç bir problem yoktu karnı çok büyüdü o kadar
Mirza03 İkinci gebeliğim ikisinde de suyum fazla çıktı oğlumda erken doğum riski var di 40 haftada doğdu bunda yine var 34 haftadayim bakalim
Mirza03 Birmeleginannesi32 hayır 40.haftada hiç belirti yokken suni sancı verildi bebek kanala giremedi 12 saat sancı çektikten sonra sezeryane alındım