Ruveyde Merhaba, 30. Haftadayım sabah akşam kullanmak üzere dr insülin verdi, 4 gündür kullanıyorum ama bugün kendimi çok rahatsız hissettim. Yan etkisi var mı? Tecrübe eden varsa tavsiyeleri nelerdir?
Halime90 Ruveyde bende kullanıyorum ama aksine halsızlğm geçti nasıl belirtiler var sizde Doktorunuza danışın bence.
Sedam42 Ruveyde bende ilacini kullaniyordum riske atmam deyip yatirdi hastaneye bir hafta yatcam bende sekerden dolayi sonra dogum 37+3 de
Ruveyde Mide bulantısı mide yanması oluyor gece uyuyamadım saatlerce :( Diyete uymak tadsız tuzsuz şeyler yemekten de çok sıkıldım şu an ağlıyorum can sıkıntısından 😂
Dilek48 Hayır eğer şekeriniz çok fazla düşerse o zman göz kararması oluyor ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum gebeliğe bağlı gizli şeker çoktı benimde 4 kez kullanıyorum humaloğ 6/8 doz *4 22:00 de Levemir 10/12 doz sadece şekerim düştüğünde gözlerim kararıyor bununla olması gayet normal
Heyecanli_anne Dilek48 merhabalar açlık şekeriniz nekadar çıkıyor acaba benim sabahları 102 aksamlari 89 çıktı toklukda sknti yok sabah açlık sınırda cikiyomus diyet verdi ama sabahlari düzene girmedi
Dilek48 Heyecanli_anne insülin kullanıyormusunuz gece kaçamağı yapmayın daha çok saat 22:00 den sonra birşey yemeyin yiyeceksenizde 1 bardak süt vb. Basit atıştırmalıklar alabilirsiniz ben levemir kullanıyorum 22:00 de sabahları sizin değerde çıktığında geceden muhakkak kaçamak oluyor ya da dr. söylediği bebek büyüdükçe sen yemesene şeker yüksek çıkabilir takip edip dr.danışın ben 2 tane dahiliye ile beraber ilerliyorum bu konuda
Dilek48 Sedam42 bana ilaç vermedi bebek için en sağlıklı şuanlık insülin dedi sağlıkla almak nasip olsun inşallah şuan kaç haftalık
Niloyumben Ruveyde ben de Levemir 4 ünite akşamları vuruyorum. Vurduğum yerde kaşıntı şişlik ve sertlik oluyor. Yarın endokrin doktoruma göstereceğim bakalım.
Sedam42 Dilek48 banada insulin vermedi ani sekeri dusurr oda bebege zarar diye artik insulin olayi ilaca doncek dedi riskli gebelik uzmani suan 36.5 hamilym
Dilek48 Sedam42 dahiliye daha çok iyi bir bilgiye sahip ama sağlıkla gelsinler canım perinatoji tatbiki riskli gebelikler için ama bilmiyorum bende dahiliye tarafından kontrol altındayım benim dr benim branşım değil o kısma ben karışamam diyor hayırlısı olsun kuzum sağlıkla ama bana ilaç önermediler herkesin tabi Farklı bende riskli gebelik grubundayım 33+1 iz şuan 2 gün sonra kontrol var bakalım ne olucak 1 hafta önce çok yüksekti çünkü şimdi düşürdüm biraz ama. Hayırlısı herşeyin
Dilek48 Sedam42 Öyle canım riske girmesinlerde benim geçen hafta işte yüksekti ve sancım çıkıyordu şuan alamam başarabilirsin die geri gönderdi beni vakalarım dediğimiz gibi sağlıcakla alalım kucaklarımıza yavrularımıza
Sedam42 Dilek48 vala su haftalara kadar cok stresle geldim hastane ortamida cok stresli ins sag saglim saglikli sekilde bi alsak kucagimiza bitecek hersey
Dilek48 Sedam42 Aynen öle bende başkaları gibi Allah beterinden korusun ama yaşamadığım şey kalmadı anaflaksi geçirdim ölümden döndüm şeker tansiyon vs.sancı Allahım fazlasından korusun sağlıkla almayı nasip etsin