EmineDefneGokce Gamzekozgur İlk kızımda bol ekşi yedim. Limon yerdim hatta, ikinci kızımda bol bol tatlı😂 ekşiden tiksiniyorum
CmreKsidar Gamzekozgur çikolatadan tiksindim asla ağzıma sürmedim 3 ay. Eksi tuzlu şeyler yedim. Sürekli bulantı ve kusma yaşadım günde 4-5 kere kustuğum bile oldu. 21 haftalığım hala bulantım hafif var kusma çok nadir. Çikolata yiyebiliyorum artık. Sıcak ekmek ve simit kokusundan da tiksindim hala tiksiniyorum. Pek bisey yiyemedim ama anca anca yiyorum.
Aaaysee Gamzekozgur benim bulantım oluyordu evet ama aşırı bi kusmam olmadı elhamdulillah hatta herkes oğlun olacak diyordu ama kızım oluyor 🧚♀️ onun dışında ben pek bir şey aşermedim bi defa tek havuç turşusu çok istedim o kadar,tatlı pek sevmem hâla da öyle
yinehamile Gamzekozgur bence alakası yok ben kızımda ne kusma ne bulantı hiç yaşamadım, bide kızlar erken doğar derler ben 42. Hafta doğurdum.
marnus Gamzekozgur yok . Sadece 2 hafta mide bulantısı olmuştu bende. 38+4 üm çok enerjiğim hala yorgunluk yok. Başından beri ekşiciyim😍
Aysun56 Gamzekozgur benim sürekli canım turşu çekiyordu.Denildiği gibi olmuyor çok şükür bir kere bile kusmadim hafif bulantilar oldu tabi .birkaç kere de baş dönmesi oda kendimi yordugum için misafir falan geliyordu şu an25+2olduk çok şükür 🤲🏻🤲🏻
AsyaveAnnesiii Gamzekozgur bende sadece halsizlik vardı ilk üç ay onun dışında kusma bulantı hiç yaşamadım denebilir ve canım hala genel olarak hep tatlı çekiyor 22.haftadayım 😅
Gamzekozgur yinehamile bende bilmiyom canım, öyle duydum sadece, genelde öyle diyorlar kulaktan duyma yorgunluk uyku oluyormuş kusma oluyormuş,göbek aşağıda ekşi veya tatlı,
Nurr_22_22 Gamzekozgur göğüslerim çok acıdı iştahım ilk zamanlar artmıştı hamile olduğumu bilmiyorum sonrasında tatlıya çok düşkün oldum
Anonymousmom Gamzekozgur 6.haftada bulantım başladı halsizlik safra kustum hep . Birde tatlıdan nefret etmiştim ekşi yiyordumm
EmineDefneGokce Gamzekozgur ilk kızımda asla midem bulanmadı, kusmadım. 2. Kızımda mahvoldum ilk 4 ay mide bulantısından öğürtmekten
qwerty2 Gamzekozgur ilk kızıma hamileyken et ve et ürünlerinden tiksinmiştim, aslında hemen her şeyden tiksinmiştim hep tatlı yiyordum. İkinci kızıma hamileyim. Tam tersi kahvaltıda bile et yiyesim geliyor hiç tiksinme yaşamadım, tuzlu ve ekşi şeyler yemek istiyorum sürekli ☺️
Laika Gamzekozgur kız bebek beklioruz 3 ay malesef kustm halsizlik yorgunluk hissi 20. Haftadan sonra başladı bende birde çok tatlı isteği 🤷🏼♀️
Miniminnacik Gamzekozgur kesinlikle eksiye daha bir duskunluk oldu.Visne suları,turşu suları aserdim sürekli.
Minnissh Gamzekozgur ilk gunden beri kusma halsizlik gunde 4-5 defa kusuyodum hic bi sey yiyemiyodum. Simdi 7 ayligim hala kusuyorum . Bide ilk 4 ay eksi tuzlu yiyodum hep. Simdide deli gibi tatli yiyorum istiyorum. Normalde tatlidan nefret ederim hic yemem