Kizlar surekli post aciyorum ama artık biktim bu kanamadan her an birdey oldumu korkusundan.12.haftadan beri kanamam var,suan 16 haftaligim 1 haftadirda kahcerengi siyaha yakin kanama geliyor bazen yogun geliyor bazen leke seklinde.Surekli pedle geziyorum.Acaba diyorum kalp atisimi durdu acaba birsry oldumu vs.Sonra kendi kendimi telkin edip birsey olsa hissederim heralde vucut tepki verir diyorum.Sanirim psikoljim bozuldu.