Kızlar bebeğim 35 günlük ilk 10 15 gün emzik emdi uyuyacakken emip uyuyordu sonra kendiliğinden emmeyi bıraktı. Bu zamana kadar gögsümü emip uyuyordu. Şimdi Philips avent aldım emiyor ama uyuyacakken yine gögsümü emerek uyumak istiyor öyle alıştı. Şimdi tekrar emziğe nasıl alıştırabilirim