Deletedmom_33 minikbirii_20 en erken 8.gun çıkar dedi doktorum. 5 dk içinde çıktıysa ikinci çizgi büyük ihtimalle pozitiftir. Yarın kan verin veya tekrar yaptırın
minikmucizemmmmmm minikbirii_20 çok silik çizgi var kaçıncı gün embriyosuydu erken yapmışsın testi ama pozitif gözüküyor inşallah, Allah tamamına erdirsin 🤲🏼
Susamcik01 minikbirii_20 canım bende tüp bebek ile hamileyim 8+1 oldu ben transfer sonrası 5. Gün dayanamayıp yaptık aynı böyle çıktı çok çok silik. Bence yarın gene de kan ver kesinleşir. Benim 5. Günde direk görümce kan verdim 21.05 çıktı 2 günde 1 kan verirsin pozitifse 🙏🏼
Tcher123 Canım inşallah vardır, Rabbim kucağını doldursun. Benim de bugün 5. Günüm ama test yapmayı düşünmüyorum çok korkuyorum.. kan testi vermeye bile korkuyorum… senin hiç bir belirtin vs var mı
minikbirii_20 Tcher123 benim göğüslerim çok ağrıyor bide belim ile sırtım ama cokta ümidim yok acıkcası
minikmucizemmmmmm minikbirii_20 benimde belim sırtım çok ağrımıştı şimdi 9 haftalığım darısı sana hayırlısıyla 🤲🏼🤲🏼
minikbirii_20 minikmucizemmmmmm bişe soracagım fitil atıyormusunuz bilmiyorm eğer atıyosanız vajina gitişiniz yumuşakmı
Tcher123 minikmucizemmmmmm benim de adet sancısı gibi vajina üstü kasıklarım ağrıyor genelde. Ayakta çok durunca da sırtım ve belim ağrıyor. Transferin 6. Günündeyim 🥹
minikmucizemmmmmm minikbirii_20 kullanıyorum günde üç defa progestan. Başlarda çok rahattı yumuşaktı ama bir kaç gündür zorlanıyorum sanki daraldı vajina girişi ya da bana öyle geliyor 🤭