İlk gebeliğimde olmuştu benim canım. 7. Aydan sonrası işkenceye döndü benim için yalvardığımı biliyorum doktora nolur doğurtun beni diye. 15 gün tedavi görmüştüm hastanede ilaçlar serumlar falan. Sonra biraz azalmıştı şuan da gebeyim ve tek korkum tekrar aynı şeyleri yaşamak Allah yardımcın olsun bi tanıdığıma da doktoru stent diye bişey takmıştı galiba bana yapmadılar ama sorabilirsin doktoruna belki sana da gerekli görürler