ange99 Kızlar erkek bebek ismi olarak Hamza ismini çok istiyorum ve 2 isim olsun istiyorum sizce hangisi Zeyd Hamza Muaz Hamza Uhud Hamza Zayn Hamza
qwerty2 ange99 Ömer Hamza ismini çok seviyorum. Fikir olur belki 🥰 sizin seçeneklerinizden de Zeyd Hamza en çok hoşuma giden oldu. Adıyla büyüsün 🤗🥰
Zeynepbsk ange99 Hamza zaten güzel bir isim ve ağır yanına neden daha zor bir isim olsun ki derdim ben olsam tabi sizin tercihiniz 🌸
Leilani ange99 ben Zeyd Hamza’yı beğendim. Zeyd ismini bende düşünüyorum ama hayırlısı listemde başka isimler de var 😄
ange99 Zeynepbsk aslında yurt dışında yaşıyorum Fransa da h harfi okunmadığı için ön ad olsun istiyorum ☺️
Leilani hilalmami daha nazik bir şekilde beğenmediklerini söyleseler keşke:/ kırıcı olabiliyor bazıları o yüzden
ange99 Leilani sahabe isimleri benim en istediğim inşAllah rabbim hayırlı evlat olmayı ve istediğiniz ismi koymayı nasip etsin sizede ❤️