Zerdalicekirdegi bende yaşadım ya cok kötüydüm doktora gittim kanal tedavi ddi kendi doktorumda izin verdi ama sonra agrım geçince vazgeçtim yaptığım uygulama canım estra yumuşak kıllı fırça al ben sadece yumuşak alıyordum yine kanıyordu farkı göreceksin bir de ağız bakım suyu al fırçalamadıgın zamanlarda ağrıdığında farlara yap bana iyi geldi ve geçti bir de bebek kalsiyum alıyor bol süt ve yoğurt tüket 💕