Merhabalar hanımlar 29+4 haftalık kız bebeğime hamileyim..şükür her şey çok güzel ilerliyor ama son bir iki gündür rahim ağzında üst tarafında ağrılarım oluyor sanki adet oldum olacam gibi.. ilk gebeliğim normal mi değil mi bilmiyorum. Kontrolüme daha var bilgisi olan var mı acaba 🙏🏻🌸