Adetime göre bugün 5+3 üz alttan muayeneyle bugün kese gözüktü bebek gözükmedi normal mi doktor çok normal haftaya bebek görünür dedi ama rahat etmedi içim sizin ne zaman bebek göründü kalp atışını ne zaman duydunuz ilk gebeliğim çok bilgisizim yardımcı olursanız çok sevinirim🙏