Kyaa1204 bebek 3 aya kadar sizin değerlerinizden besleniyor ama her ayda beslenme önemli siz kendinize ne kadar iyi bakarsanız o kadar iyi ben 4 ay hic bisey yiyemedim hep kustum kaşar ve avakado yiyebilmistim onlarda faydalıymış bebeğimin gelişimi iyi. Anca 1 aydır yiyorum ☺️Yanlış bilmiyorsam bana söylenenler böyleydi bana ilk 16 haftalık söyledi kilosunu ☺️