Kızlar bir kaç sorum olacak. Şimdi 4. Haftalarda kese görünmüyor yani alttan muayenede de sanırsam herkeste görünmüyor. Ama beta değeri en az iki katı artış gösteriyorsa kese ve bebek görünmemesine rağmen yerleşmiş oluyor mu ? Henüz oluşmadığı için mi yoksa haftasından kaynaklı küçük olduğu için mi görünmüyor ? Benim beta değerlerim 336- 660 - 1636 - 2549 en son artış gösterdi. Ama kese 4+1 olduğum için görünmedi. Bu değerlerde görünmemesi haftasından kaynaklı oluyor sanırsam. Bu kadar artışa rağmen olumsuz bir durum ihtimali var mıdır ? ( nerden çıkardın derseniz ilk gebeliğim yoğun kanamalı düşük riskiyle geçti erken doğum yaptım o yüzden tedirginlik var ben de kese ve bebeği görene kadar sanırım stresten kurtulamıcam ) 🫣