2022ayti Kızlar. 5 hafta+2 gebeyim. Şimdi baktığımda kahve turuncuya benzer leke geldi peçeteye silince de az geldi. Acaba düşük mü? Bu gün stesli, yorgun günümdü
1erkekkannesiiii 2022ayti devam ederse acile git canım dinlen yorulma özellikle ilk aylar çok dıkkat etmen gerekiyor 🙏