Peri_kizi Kizlar 12+2 gunluguz ve öğlenden beri bel ve karın ağrım var bel agrisindan duramıyorum sıkıntı olur mu
Edalimm Peri_kizi 12+5 bende karnımda sıklıkla igne batar gibi bi ağrı oluyor Sırtıma vuruyor bende çok merak ediyordum normal mi diye 🙁
TTtutku Edalimm normal erik gibi olan rahim kocaman oluyor rahimi tutan bağlar geriliyor hepsi normal hatta eklem ağrıları da olur
Miracnammesi- Bende 12+2 deyim bugün sabahtan bel ve karın agrım oldu sahada geçmedi herkeste aynıymış normal herhalde bide sık sık idrara çıkma isteği oluyor