Ozge_saari canım bende boş gebelik geçirdim eğer boş olsaydı ikinci sefer gitmene kese boyutu büyümezdi. Ben 6 haftalıkken gitmiştim ve koronadan dolayı 13 hafta olana kdar hic gidememistim hatta kalp atışı bile duymamıştım sadece kese görmüştüm. Sonra kendi hesaplamamla 13 haftalıkken bir gittim kontrole ve şok oldum kesem hiç buyumemisti hala 6. Haftada kalmıştı ve boş gebelikti kürtaj oldum.