minikerdeminannesi Kızlar rahmim sanki çekiliyor gibi zor kalkıp oturuyorum kızlar ne yapabilirim sizce ,bugün kontrolde söyledim doktor artık normal dedi ama ne yapayım demedim magnezyum içtim onu da kustum
m060918 minikerdeminannesi al benden de o kadar resmen rahmimi aşağıda hissediyorum bide sanki bacak aramda bir pinpon topu var gibi garip bir his 😬 sancı vs hiç bişey yok ama
Ezonunannesi16 minikerdeminannesi canım valla bende öyleyim rahat oturamiyorum ağrım çok oluyo alt kısımda kasıklarımda filan ama her şey normal işte gün saymaktan başka yapacak pek de bı şey yok 🙂
nilsmomy minikerdeminannesi 37+2 deyim bende artık karnım ağzımdan çıkacak hala o kadar yukarıda ki nefes bile alamıyorum özellikle oturunca batıyor resmen. Bir an önce karnım insin bebek kanala yerleşsin istiyorum ama 29 dan beri baş geliş kanala girmiyor 🥲 uykularda haram oldu hiç rahat yatamıyorum 🥺
Melikemom minikerdeminannesi bende 36+6dayım hareketlerim kısıtlandı geceleri hiç yatamıyorum bile ama sürekli yürüyüş yapıyorum agrılarım oluyor çok az kaldı tabi 🥰
Betulll19 m060918 Ya o bende de var 36+4 benimde ama sanki alt tarafta surekli bisey var ve sanki her an regl olcakmisim bisey gelcekmis gibi hissediyorum korkuyorum da suyum gelir diye azcik daha geçse zaman
minikerdeminannesi nilsmomy benimde baş geliş canım acaba kanala iner mi ki ,ben sağa sola zor dönüyorum rahmim çok ağrıyor neden böyle oldu bugun anlamadım
nilsmomy minikerdeminannesi belki sizin kanala iniyordur o yüzden ağrı vardır. Valla ben günde 7 bin adım yürüyorum mutlaka, pilates topu egzersizi yapıyorum falan bakalım bu hafta kontrolde inmiş mi göreceğim. Doktorum mutlaka bunları yapmamı istiyor bende dikkat ediyorum 🤷🏻♀️
Patricia Bebeğin kanala girdiğini doktor görebiliyor mu? Doktorum tatile gidecek benim 37-38 en 39. Hafta doğurmam lazım 🤲🏻 doğumu başlatmak için önerileriniz var mı
Whatdeding Patricia evet görebiliyor . Ben 36. Haftadayım pilates hareketleri verdi hergün yap dedi. Youtube da ebe serap sağırı verdi 2 videosu var pilates topu ve sandalyeli.
Patricia Whatdeding şu anda 31. Haftamdayım pilatese gidiyordum ama rahim ağzı kısalığı şüphesiyle ara verdirdi. Sonra kısalık düzeldi ama yine yasak 34. Haftaya kadar. 34. Haftadan sonra bende başlayacağım 37-38 gibi gelseler ne güzel olur. Böyle çalışan olarak iznimizin yeni başladığı döndemde gelse de daha fazla vakit geçirebilsek
Whatdeding Patricia Anladım o zaman doktorunuza danışmadan yapmayın o zaman. Mesela diyolar ya merdiven in çık bol yürü diye doktorum 37 den sonra bunları yap demişti hiçbir şey olmamasına rağmen . Umarım sağlıkla kucağımıza alırız ☺️❤️
minikerdeminannesi Melikemom bu ağrılarla zorlanıyorum yürümekte ama yapmaya çalışayım canım yinede☺️
VerdaY Böbreklerde, belde ağrınız oluyor mu ben de 35+4 üm. Çok ağrım var hem böbrek hem bel regl olacakmışım gibi
minikerdeminannesi VerdaY evet bende oluyor sanki doğacak gibi hissediyorum ama yukarı baya çıktı gelir mi ki bilemedim
Bebekkkkkk minikerdeminannesi ayy bende karnim toplaniyor bi yandan asadan hareketleri hissediyorum kalkmasi falan zor olyo bazen ama yapck bsey yok az kaldı doğuma insan heyecan yapiyor
minikerdeminannesi Bebekkkkkk evett ben de heyecanlıyım ama acıyor gerçekten bir yandan da korkuyorum su falan gelecek gibi sanki yoksa ben mi abartiyorum bilmiyorum
ftmdyn22 36+1 im bende bebek çok toplanıyor bide karnımın alt tarafında ağrı oluyor lavaboya gittiğimdede sanki bebek aşağı inmiş düşecekmiş gibi oluyor bende 🙈
Nazendehanim minikerdeminannesi bugün kontroldeydim 36+2 ,doktor magnezyumu kes kasilmalari etkiler dedi sen de kendi doktoruna bu konuyu bir danış ben forumda okumuştum doktora sordum .
minikerdeminannesi nilsmomy öyle mi oluyor canım benim ilk gebeliğim anlamadım ama bu ağrı belki de rahim büyüdüğü için agriyordur dedi doktor