Paramedik16 Dillosss doktorun ekstra bişey demediyse normaldir canım çünkü kişiye göre illa ki değişiyor benim tam 22.haftada biri 447 biri 466 gramdı ikiz olduğu için az olabilir ama doktorum çok şükür gayet iyiler dedi
Dillosss Bu haftalardan sonra kilo alımı daha hizlaniyor diye biliyorum insallah sağlıcakla gelir evlatlarımız