rabiairem Arkadaşlar gebelik şekerinde insülin kulanan var mı? Yada kullandıktan sonra doğum yapmış olan? Çok üzülüyorum şekerim düşmüyor. Bana yardımcı olur musunuz?
yanikkozaanne rabiairem canım burda okumuştum insuline rağmen düşmedi şekerim sadece sabah akşam 1 çay kaşığı elma.sirkesi suya karıştırıp içtim onunla düştü demisti
Leylalyla rabiairem bende günde 4 sefer vuruluyorum bi normal çıkıyor bi yüksek bı düşük değişiyor sürekli yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor.
inci_230911 Bende insülin kullanıyorum diyet yapyrm çok faydası olmuyor şekerin düşmesi için.37.haftada doğuma alınacağım. İnş doğumdan sonra olmaz asıl ondan korkuyorum.
rabiairem inci_230911 O ayrı konu inşallah olmaz doğumdan sonra 🥺 peki insülin kaç ünite vuruluyorsun