Selinoloji En yüksek 5 olması gereken enfeksiyon değerim 18 çıktı ve doktorum antibiyotik verdi. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Htcdyoglu Selinoloji evet benimde ilk 95 daha sonra 300 olmuştu siz yinede şükredin erken farketmissiniz antibiyotikle kolayca atlatirsiniz
Bebekkkkkk Selinoloji benimde 38 cikmisti crp ogun serum takildi ve antibiyotik kullandim gecti aradan bi kac gün sonra gene ates başla di crp yukseldi galba gene ilac kullandim son aylarim benimde 37 haftaligim artik neden cikiyor anlamadm
Fundanr Selinoloji benimde 18,34 çıktı doktorum antibiyotik ilaç verdi onu kullanıyorum prşembe günü randevum var inşallah düşmüştür
Birmeleginannesi32 Belirti ne oluyor bende de yoğun bi halsizlik ateş basmaları var ama ölçüyorum normal çıkıyor
Bebekkkkkk Birmeleginannesi32 ben anliyorum kendi.i genelde boyle bacakalrda dermansizlik kirginlik gibi bole hep yatma isteği halsizlik hafiften olyo bi kacgun sonra ates cikyo ilkte usume gelyodu ates basyo falan degisik yaa ama atesini olctugunde normalse korkma
Birmeleginannesi32 Bebekkkkkk evet hepsi bende de var ama 38 deyim normal diye düşünüyorum idrar yolu enfeksiyonu çok oluyor bende ondan korkuyorum kana geçer diye bir de baş ağrısı yapıyor mu
Bebekkkkkk Birmeleginannesi32 evet bole baş ağrımda oluyordu su ara iyim sinuzitim var gibi hafiten ağrı acı gibi kafam tutmuyordu acıkcası yatmak uyumak istiyordum ama soyle bseyde var 20 lik diste cikartiyorum oda yapabilir benim
Birmeleginannesi32 Bebekkkkkk ay korktum şimdi bende de o tarz baş ağrısı var zaten muayenem yakın bi baktırayım