Muhammedamine ben de pek hazır değilim canım biraz endişeliyim zamanla atlatırım benim de ikinci düşügüm biri suni sancıyla düştü ilk defa kürtaj oldum yok rahim yapılıklkğı vs olur dediler kafamı karıştırdılar ama oldum ,kendime gelinceye kadar düşünmüyorum ama şöyle de bişey var ben ilk düşüğümden sonra 3 yıl bekledim hiç olmadı sonra tüp bebek yaptık o da olmadı Allah’ın işi 3 ay sonra normal yollla hamile kalmıştım o da beni terketti :(şimdi beklersem zaten zor hamile kalıyorum diyorum sonra hazır değilim diyorum ,çok karışık durumlardayım canım