elifgenc C1-bebek benim hesaplarıma göre geç döllenmeyle tam 31de doluyor 40ı. Tarih çok güzel ama ben çok geciksin istemiyorum strese sokmasın beni ☺️Bakalım kısmet ☺️
KeremikoBayky 1 ocakta 36+3 olacağım belkide erken gelir bilemem. Ayının 2 hafta önünde gidiyo şuan, çok hareketli bende öyleyim 39 40 ları bekleyeceğini sanmıyorum