Betus123 Benim daha doğumuma var ama merak ettim bebek arabası olrak ne tercih ettiniz ve neye göre banada fikir olsun
Mucizelermumkun Betus123 bagi neo modelini aldık kasım indirimimden cuma söyledik bugün teslim edildi. Ben çok beğendim memnun kaldım
Aysira Ben yoyko 360 derece dönen model aldım 2.500 TL ye . Hemnde ikinci el yüksek rakam hiç gerek yok