yagizegemom benim de aynı canım ama kız hamileliğinde bi de doğum yaptıktan sonraki 4-5 ay( sütün yoğunlaştığı zamanda) büyüyo, daha doğrusu normal güzel bi göğüs formuna kavuşuyo, güzel oluyo beaa, keşke öyle kalsa diyorum ama süt işi bitince, eskisinden bile daha sönük oluyo😡, sağlık olsun diyorum ne diyim🙃☺️